amen tjenare !

Hej hå!
 
Nu tänkte jag skriva lite vad jag ska göra nu dom dagarna framåt .
Men först berätta vad jag gjort idag, jo badat med skolan ... -.- 
Hatar det.
Sedan stack jag till gården va där med isabelle och några andra.
KL 4 gick jag och isabelle hem , stack till stallet halv 5 och gav han mat.
Han hade visst rymt från hagen 2 gånger IDAG ... haha buse.
Och gjort det ganska många gånger denna veckan.
Imåndags hoppade han över staketet för kajsa kom, han saknar henne mycket ...
 
Men nu i helgen ska jag sova med isabelle & clara mys , ha snöbollskrig.
Men fre till lör ska jag ha en riktigt mysigt.
Sen ska jag ha snöbolls krig, och vara i stallet en hel det också.
 
Men kommer skriva julkalendern nu :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback