hallojsan fjän här! <3

idag red jag lite i paddocken , men före det var jag uppe hos a-l för zack hade rymt...
Men travade ganska mycket idag , många varv , cirklar , ställningar.
sedan gav jag han mat, när jag skulle släppa han och ett litet tag efter , så hade zack försökt 
rymma ... igen.
Så han hade fastnat, men vi fixade det, sen lagade vi staketet.
Fick kalla på dennis , för vi skulle sätta på elen , men den funkade inte så han rymmde ut på feltet.
Fick tag i han tillslut, som tur.
Sen fick han byta hage till en på framsidan , tack dennis, fanny , filippa  & julias mamma för all hjälp.
 
Imorgon blir det EMPORIA med fina fanny , hannah & pörri.<3
Vi sticker dit vid 11 . 
Ska inte shoppa något , kanske en bikini.
för vi ska till usa snart, men ska bli rikigt roligt.
Men bloggar mer sen ska äta nu puss<3

Kommentarer
Postat av: mipp

Oj!! varför rymmer han så mycket? när ska ni åka till usa :)

älskar dun header <3 :)

2012-12-15 @ 11:26:25 / URL: http://mirajohanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback