orkar inte packa...

så gör det imorgon, ska höra med fanny om hon kan ta Zack åt mig. men hon svarar inte på sms...
Så om du ser detta läs dina sms sötnos! 
Sticker om 3 dagar, längtar.
lämnar Zack uppe hos ann-louise när jag ska iväg. 
För så slipper dom på hea springa och jaga han om han skulle rymma som han gör nu 24 / 7.
På måndag är det sista dagen jag kan va med han innan vi åker :( 
Ska ta och rida ut en runda eller rida i paddocken , kommer sakna han enormt mycket min fina prins.
Lovisa ska ha ett öga på honom longera och fixa och trixa med han lite Tack snälla du :*
www.lovisaeskilsson.blogg.se
 
Idag hade vi en jätte rolig dag på emporia med hannah, alicia & fanny <3
Köpte en jätte fin tröja på hollister, en nyårs klänning från vero moda och ett nagel kitt från vero moda.
Blev jätte nöjd ska se om jag kan ta någon bild på det ;)
 
Imorgon ska jag chilla med clara , och packa och packa.
Kommer såklart sakna alla mina fina vänner ... 
Men ni får ha en fortsätt bra kväll , adios ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback