springa till ett flyg ...

Haha , detta ska jag inte göra om.
Vi stack kl 5 på morgonen. Va trött som in i.
Men så kom vi dit åkte ett flyg som tog 2 ½ timme , till london.
Och sedan ett flyg till new york som tog 8 timmar, 
Tillslut 3 ½ timme till florida. 
Puuuh , det var jobbigt, fast flyget till forida , fick vi stå i kö 1 timme , och vi var nära att missa flyget.
så fick stinga dit, haha. Om ni skulle sätt skulle ni skrattar , kan jag lova er.
När vi kom fram fick vi åka buss i 3 min , sen till ett hus där man hyr bilar. 
Och tillslut till våran hotell / lägenhet. 
 
 
 
Idag har vi varit på stranden och bara chillat, vi ska till ett köpcenter kl 3 och handla kläder.
Och gå ut och äta sedan, men här kommer lite bilder som jag har tagit nästan precis!
puss M 
 
 
mitt hår 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback