Spruta... -.-

Tog spruta idag, gick jätte bra, kände nästan inget .
Men en timme efter kände jag att jag inte mådde bra, så jag väntade tills efter maten.
Runt halv 2 åkte jag hem från skolan. 
Nu känner jag mig bättre, var nog lite efter sprutan .
Men ska till skolan imorgon. Fanny fixade Zack åt mig för jag inte mådde bra ju, tack snälla du <3
Imorgon rider jag & fanny nog på flygfältet.
 
I lördags & söndags firade jag jul, fick något sugrör man bildar typ, nudlar penna , men det fick jag på julklapps spelet.
Av mina rikiga jul klappar är , röda ridbyxor  :D , 1200 kr , tröja, godis. 
Men får ju resten av prisenterna i usa. Kommer ju köpa prisenter där , och hela resan är ju oxå en prisent.
 
Men åker ju om 9 dagar, skulle vara jätte snällt om ni vill gästblogga eller liknande på min blogg? 
eller bara skicka in någon rolig bild så min blogg håller sig uppe, ska oxå blogga är men inte lika mycket.
Så skicka in [email protected] , har redan  1 gästbloggning i väntan.
 
Ses imorgon , nu tidinställda. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback