tjenixen !

Sitter i soffan nu, idag var jag ju hos Zack, rycktade han bara pg jätte halt på marken.
Mysig stund , ska be fanny skicka bilden hon tog på mig & Zack.
saknar han redan , får träffa han igen om 3 veckor :(
Idag i skolan fick jag reda på alla mina betyd, sådär nöjd...
Men första gången jag får betyg. Satsar till våren istället.
Blev riktigt nöjd i slöjd & svenskan.
Och fick mycket beröm . 
 
Imorgon är det jultema dag i skolan , den roligaste dagen på året ;) 
Slipper alla lektioner , bara roligt.
På eftermiddan ska jag träffa lilla sis, kommer kanske fota något ?
 
På onsdag sticker jag :D  wopppa ! 
Kommer bli riktigt roligt, ska se om jag kan fixa någon video inlägg på flyget , ska sitta längt till fönsteret :D
Kommer bomba med bilder oxå ;) 
Men ni får ha det så bra sålänge, har oxå 23 tidinställda inlägg i kön till komma upp på bloggen :D 
Puss M 
todays outfits ! 
tröja , hollister 
byxor gina 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback