Usa om ca 2-3 dagar.

hur mycket längtar jag ? 
wagggga , längtar grymt mycket, ni kommer få resa med mig dit.
Kommer fota som en idiot, så kommer antagligen komma upp en massor bilder.
idag var jag på center syd med min sis, killar killar ;)
Clara vet vad jag menar, köpte en jätte fin tröja  & en perfym.
Imorgon är det skola , den sista riktiga skoldagen på året :D 
Ska rida med nina imorgon , fanny ska oxå va med ska höra med henne.
Men vi ska rida uppe hos a-l , Zack ska ju stå där nu i 3 veckor.
Bara lovisa ska ta hand om honom.
På tisdag ska jag va med fina Clara , ska bara chilla runt lite.
och på ons åker jag.
Men ni får ha en fortsätt bra kväll, cya ! <3
tröjan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback