Har faktiskt gjort headern själv... ;)

Hej, 
idag har dagen varit ganska chill. 
Skolan sedan en grupp vi har på gråden, vi hade spa.
Hade jätte roligt!
Efter det stack jag och fanny till stallet , gav Zack mat och mös med han.
Vi han inte mocka hagen då var det mörkt när vi kom.
Så ska antagligen mocka hagen imorgon.
Annars får vi göra det i helgen.
 
Som ni ser är min blogg klar, blev jätte nöjd med den faktiskt.
Har faktist gjord headern själv.
Nöjd.
Sedan har jag gjord lite i menyn också själv och satt in ett tema.
Men annars har josse gjord klart menyn satt in youtube & instragram osv.
Taaaack josse! <3 www.sweetponnies.blogg.se
 
Glöm inte följa mig på instagram, matildaperssons.
kolla på min youtube kanal som man kan klicka på youtube bilden , så kommer man in.
Klicka på bilden från menyn 
Glöm inte följa mig på bloglovin :*
klicka på bilden i menyn.
Vi hörs buddies.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback