normal ?

Hej , 
idag var skolan ganska tråkig, inte för jag tror ni vill veta hur jag har det i skoan.
Så vi hoppar det.
Vi hoppar såååå långt till stallet.
Kom dit vid halv 4, kockade hagen till halv 5. 
Sedan fixade jag och fanny Zack & Kirabo. Så började vi rida lite innan 5.
Red markarbete dressyr pågår att det blev mörkt så på fredag rider jag ut istället.
Zack fick även smaka på lite betfor blandat med havre.
Han gilla det så blir betfor med havre efter usa.
Så i januari blir det annan mat till zäg.
Imorgon blir det ju lektion vet inte riktigt om vi ska rida kadrilj , för vi är ju 3 st och man måste vara 
jämna om man ska rida kadrilj.
Så tror vi ska göra något annat.
Imorgon har vi spanska på morgonen , juste vi skulle inte prata om skolan.
Men strunt samma nu säger jag . hej då¨! ;)
Gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äger du Zack?

Svar: kommer ett inlägg om det snart ;)
perssonmatilda.blogg.se

2013-08-02 @ 15:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback