Zacks stam.

Mamma: Lara ägs av Matilda suikki. har fått många fina plceringar. 
ann-louise har även ägt henne, jag har ridit henne när jag var mindre .
Kommer bilder sen ikväll när jag tävlar henne.  B-ponny
Zacks morfar : är big ben ll , mycket fin ponny, med mycket vilja. Ägs av ann-louises pappa.
tävlas just nu av tanja. mycket fina paceringar.
Har även ridit han också en gång i tiden, kom på att har hoppat 80 cm med han , det var mitt höjd rekord.
Jag var lycklig. B-ponny
Zacks halv syster är fina kiara.
Kiara går med på ridskolan, riden tidigare av filippa, dom var sååå fina tsm.
Saknar dom riktigt mycket. Red kirara när Zack var halt. B-ponny.
Zacks pappa är : Qasper
Som ägs av sara mårtensson. Han har fått många fina placeringar.
Och är en riktig tävlings ponny, så fin han är. D-ponny
mormor: är mimmi som ägs av ann-louise svensson. Mimmi går med på ridskolan, tyra & mimmi.
har också ridit lilla mimmi när jag var mindre , har också bilder när jag rider henne kommer upp bilder.
Hon har sin envisig het i sig, men mycket rolig ponny. A-ponny
 
 
 
Tycker faktist Zack har en jätte fin stam , och en rolig.
Detta är vad jag känner till, kanske har något fel.
Men aja , här har ni . Och här är Zack.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback