ÄLSKA STUBB.

idag kom jag till stallet vid 7 tiden. Då såg jag ju vart det hade brunnit . Herre gud!
hela baksidan av stallet var svart brunt. Asså sjukt mycket. Man blev lite rädd
för tänk om man var där när det hände. Jag hade blivit sjukt rädd.
Men jag och julia tog in våra hästar fixade dom och red upp till andra ridanlägningen och så red lite i
hopphagen efter det så skulle vi rida tillbaka så kollade julia åt vänster och vad ser vi?
STUBB. Yey vi blev sjukt glada och stannade där i 20 minuter och bara galopperade. 
Det var ett enormt stort stubb fält och hästarna blev super glada och fick springa av sig.
 
Imorgon ska jag och julia rida dit och rida lite mer dressyr. Kommer såklart ta en ös stäcka då och då.
Ja men iallafall idag är det söndag och har faktist hunnit med mycket idag. 
Jag har varit på stranden, byggmax haha, ridit & till och med städat hela mitt rum.
Mycket har jag gjort. Imorgon ska jag och mamma till lund och senare på kvällen till stallet med julia och rida.
puss kommer veckans schema snart :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback