blir ingen ridning idag, för varmt.

Hej, filmen var sjukt rolig faktiskt. Fasten det var teknat. Men den tipasar jag endån om hehe ;)
 
ikväll blir det ej någon ridning då det är 28 grader. Och grymt varmt. Sitter ute på altanen och är bara i shorts och
linne. Så får hoppa det idag.
Men imorgon ska jag rida sent på kvällen. Blir att jag och fanny rider till hopphagen och rider lätt dressyr inte
så krävande. Mest bara röra på sig. Blir nog perfa. 
men ikväll drar min familj hem till en annan familj och bara chillar. Så vi hörs nog mer imorgon om det inte
kommer ett till inlägg får väl se. 
men nu snart ska jag äta , ska se om jag kan klippa in några favorit saker från gina tricot. 
Som jag tipsar & tycker är snyggt :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback