Fullt upp hela dagen.

Hej , har haft fullt upp hela dagen därför jag inte bloggat så mycket , men här kommer ett inlägg.
Idag när jag vaknade stack jag och mina Päron till stranden och var där i 3 timmar. Det var sjukt roligt för det fanns någon brygga längre ut som man var tvungen att simma ut till. Och det gjorde jag och hoppade ifrån den.

När jag kom hem då stack jag direkt till stallet och red markarbete med Zack. Det gick super bra han lyssnade jätte duktigt. Tränade lite olika saker kan säga två tränings tips.
Först hade jag ett 60 cm hinder och två galopp bommar framför så man kommer rätt och kommer perfekt.
Sedan red jag på en volt och ställde in och ut. Ökade tempot och minskade tempot nästan hela tiden.

Sen nu ikväll har är vi hos några kompisar och grillar och har mysigt.
Vi hörs lite senare eller imorgon / puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback