ingen rolig rubrik.

Hej, 
tänkte berätta lite om igår. Igår red jag vid kl 8. Men innan det så skulle jag slänga upp en sadel gjord 
på mackans saden så råkade den komma på en söndrig lampa som inte funkar så splitras glaset och
kommer på min arm så jag fick ett ljupt sår i min arm. Och det bara sprutar blod hela tiden från min arm.
Så jag och thea fick in i boden och ta massa plåster och torknings sak hela tiden. 
Så tillslut fick det stop och vi tog två plåster över för det kom igenom det ena, haha.
 
Men red dressyr på fältet med fanny. Red runt i cirklar och jobbade han. Han har faktiskt blivit ganska mjuk.
Jag behöver bara trycka lite med benen och med fingrarna så går han super fint.
Är faktist grymt nöjd med han. Och att jag har hittat takten och hur jag får ner han på några sek.
Så är enormt nöjd.
Idag ska jag rida upp till hopphagen med fanny och hoppa lite. Eller ska nog inte direkt hoppa.
Tror det blir lite dressyr markarbete. Då jag inte är så sugen på att hoppa.
Men åker till stallet vid halv 5 tiden.
Nu ska jag ut och sola ,  , puss :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback