Inte gjort så många inlägg.

Hej , idag har jag faktiskt inte gjort så många inlägg så gör ett nu.
Idag red jag på kvällen. Red på fältet igen med Hannah. Vi gjorde intervaller och annat roligt. Efter passet var Zack svettig och det betyder att han jobbat. Så det är bra (Y).
Ikväll var jag och mamma ute och PW. Och efter det kom vi hem så gjorde jag min egna lilla träning. Imorgon blir det kanske ut och springa eller PW och efter det min egna träning. Får väl se.


Vet inte vad jag ska göra med Zack. Vet inte vad jag är sugen på. Är typ bara sugen på att galoppera på stigen utanför natur haha. Vet inte bara chilla runt Barbaka. Får se. Men imorgon åker jag buss till lödde kl 12 för att möta upp Vanessa på center syd.
Puss hörs imorgon

https://cdn3.cdnme.se/3991118/6-3/pic_5202c391e087c30c5a7b3bdf.jpg">https://cdn2.cdnme.se/3991118/6-3/pic_5202c391e087c30c5a7b3bdf.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback