Jag är två skitar hög.

Tjena, idag var jag och mamma i Lund för att mäta mig och kolla mina ben. Just nu så verkar det som att jag bara kommer växa 6 cm till eller mindre .
Så då blir jag 158-162 cm. Dom vet inte helt än. Då jag ska på återbesök och göra en kollning så vi nästan vet hur lång jag blir.
Hahah typ två skitar hög lixom yey.
Men ett bra sak med att vara kort är att man kan rida små hästar hela livet.
Jag kan hjälpa att rida in hästar och låna hem hästar och rida in dom och börja tävla dom osv. Toppen ju!
Så blev endån lite glad , hehe XD.

Men mamma och jag var in om Nova och köpte ett par tränings shorts och tottar. Visar senare.
Ikväll vid 7 om ca 1 timme ska jag och julia till stallet och rida ut, på stubb :D
Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback