ÖVERLYCKLIG!!!

 
Ni ska veta hur lycklig jag är!!!
Jag har ju sagt tidigare att jag skulle lämna Zack på söndag men har pratat lite med 
hans ägare ( ann-louise ) och hon sa att jag fick ha Zack till november då en annan ponny kom 
tillbaka som jag skulle börja rida då.
Men under dom 3 1/2 månaderna som jag ska ha Zack extra ska jag träna för dressyr tränaren Sara en gång 
i veckan och varanan måndag för felizia som tränar hoppning.
Så ser i framimot detta så sinnesjukt mycket.
Ska börja hoppa lokala tävlingar innom kort då vi måste ta ut pass osv. 
Blir en dressyr tävling som jag ska anmäla mig till när allt är klart tror den var den 24 sep.
Så ska bli så spennande med dressyr tävling har aldrig tävlat i det förr. Super kul.
Sedan ska jag vara med i ponny allsvenskan. Tror ganska många ska vara med på hea så vi blir ett gäng.
Åhh kommer bli så sjukt kul.
Man kan säga att nu börjar min och Zacks riktiga tävlingar.
Bästa Zack. och ridlärare som låter mig göra detta. bästa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback