perfekt.

Idag blev det dressyr / hoppning. Först red jag lite dressyr jobbade han och gjorde tempoväxlingar.
Och det gick super, efter det kom jag på några små hinder och ett 70 cm hinder. 
Han var väldigt framot mot hinderna och tyckte det va super roligt. 
Efter jag hade hoppat lite så red jag lite till dressyr och jobbade vidare han och tränade mest på hur han gick.
Så passet idag gick super bra. 
Imorgon ska jag se om någon vill rida ut med mig, på kvällen ska jag och F se bio och efter det sova över.
mys mys hon kom ju hem igår . Har längtat efter halvis så mycket. 
Så det ska bli så roligt :D <3
 
om kanske 1 timme ska jag och mamma till stranden och ut och springa. Härligt att springa i havet. 
uppdaterar kanske senare ikväll, puss 
 
lite rolig bild , haha.

Kommentarer
Postat av: SweRiders.se

Hej, vilken fin blogg. Besök gärna min och lämna gärna en kommentar :)

2013-08-01 @ 21:54:42 / URL: http://sweriders.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback