Svar.

 
Hej , kul att du skrev en fråga som du undrade, jag svarar gärna på dom.
 
jo det är såhär att jag äger tyvärr inte Zack, som jag helst skulle velat. Men jag hyr han som foderponny.
Ni som inte vet vad foderponny är så är det att man hyr en ponny fast du inte står som ägare. 
Du köper man, betalar stallhyran, skorna & en del om den skadar sig. 
Så Zack är nästan som min egna ponny, Fast jag står inte som ägare. Utan ann-louise svensson. 
Men det är endån bara jag som rider han och sköter om han. Jag har Zack just nu i ett stall lite längre ifrån
ridskolan. 
 
Men nu är det såhär att han ska tillbaka till ridskolan asså jag ska lämna tillbaka han för jag blir förstor för 
honom och kan inte tävla lokalt för jag är 13. Hade igentligen planerat att tävla lokalt innan jag blev 13 men 
det blev tyvärr inte så. Men nu vet ni , jag står inte som ägare utan jag har han som foderponny bara jag som
rider han , puss :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback