Thäts place

 
inatt har jag sovit hos thätan. Vi har haft så sjukt roligt. Just nu sitter vi bara framför varsin data och bloggar.
thäts blogg .
Igårkväll så kom vi hem från stallet kl 10 påkvällen haha.
Men iallfall igår red jag lite hoppning och lite dressyr. Red typ allt igår.
Och i hoppningen övade jag bara på ''omhoppnings svängar'' kan man säga.
och det gick sjukt bra för han tyckte det var så roligt så han blev lite taggad imellan hinderna.
Så det ska jag göra fler gånger.
Efter det red jag på olika volter och jobbade Zack. När jag jobbade han så då och då tog han in huvudet ända
till kroppen. Men han har ju en sån liten hals.
Men det gick också bra , Zack är så perfekt nu han är så awesome.
Han gör allt det man ber han om, världens bästa ponny lätt ♥
 
Men vi drar nog till stallet om 1-2 timmar. Ska rida med thea och amadeus till hopphagen , men jag ska bara
rida lite dressyr. Nu när jag hoppat ganska mycket. Uppdaterar mer ikväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback