tjo bro.

herre gud kan ni fatttaaaa, JAG VAR UPPE KL HALV 9 FÖR ATT SPRINGA 2.5 KM.
Och jag gjorde det. Hade lätt kunnat stanna kvar i sängen och kolla film men jag gjorde det.
yeyeyeyeyeyeyeyeyeyyeyeyeyeye.
Men tror jag inte kommer göra det igen var vit i hela huvudet när jag vaknade av trötthet.
Men ska ju gå upp varje dag efter sommarlovet halv 7. blö.
 
Idag vilar Zack då jag inte hinner åka till stallet då jag ska göra 10000000 saker.
Och imorgon åker jag till danmark med tjejerna. Super mysigt.
Verkligen uppbokad helg för på söndag ska jag till jägersro med fanny och mina päron och
kolla galopp och massa annat skoj på jägersro.
kommer verkligen bli super kul. Ska se på kvällen om jag kan rida ut eller ta ett dressyr pass. 
Men nu ska jag måla naglarna & noppa ögonbrynen. Efter det städa rummet. 
Vi hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback