VECKANS SCHEMA V.32

mån- lund med mammsen , på ikvällen rida ut med julia till det enorma stubb fältet. 
På kvällen ev springa eller PW. får se om tiden räcker till.
 
tis- träffa världens bästa olle,bv twin. Som jag inte träffat på åratal. Får se vad vi hittar på iallafall. 
Tror jag går ut med Zack en sväng. Och bara chillar med han.
 
ons-vet inte vad jag hittar på på dagen men får se. Rider nog ut skrittar med Zack. 
eller ev rider till stubben :D på kvällen ut och springa.
 
Tors- på dagen träffa saknade nessi . vet inte vad vi hittar på men säkert något roligt.
På kvällen rider jag markarbete med Zack.
 
Fre- på dagen har jag ingen aning , kanske drar till stranden med någon vän.
skrittar nog bara en sväng med Zack och kanske tar någon trav och galopp barbaka. mys pys.
 
Lör- Jag ska till danmark med min mamma, hanna, hannas mamma, två andra mammor . Och shoppa och äta 
gott och bara ha en tjej dag lixom.
Zack vilar inför hunting.
 
Sön- jag ska till jägersro och kolla på galopp med min familj . och ev fanny och hennes päron.
Hur mysigt som helst bara ha det gött.
På kvällen kl 6 är det hunting på hea då jag ska hoppa 60 cm. Först inne i paddocken sedan ut och hoppa några terräng hinder. Kommer bli så roligt. Det var nästan ett år sedan jag och Zack ''tävlade'' i det för första gången.
Super kul, något jag vill göra i framtiden.
 
Denna veckan kommer vara så extremt rolig känner jag på mig. Taggar nu denna veckan till 110 % .
HA DET  BÄST BABE'S 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Härlig blogg du har! :D

Sugen på att få en länkning? Var med i Veckans Blogg!
http://ponnydiggaren.horseworld.se/2013/08/04/veckans-blogg-3/#comments

Kramar Cajsa!

2013-08-05 @ 09:40:57 / URL: http://ponnydiggaren.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback