Ån imon men hästarna .

Hej, idag red jag inte han fick vila då det va 25 + kl 8 på kvällen så det snällaste sättet va att han fick vila.
Men jag va med Ella hela dagen vi va på sjöarna och badade och solade, och det va riktigt nice!

Imorgon ska jag, Nina & ida rida ner till ån och bada med hästarna. Ska bli skit roligt.
Ska cykla till stallet lite över 9 så är framme i stallet kl 10 och vid halv 11- 11 rider vi till dösjebro.
Och vid 4 måste jag va hemma för ska iväg kl 5. Och vara borta hela kvällen ;)
Spännande...

Från imon fram till torsdag ska jag passa comet. Han är ju halt just nu så ska sätta på något sår spej och sånt.
Ska faktiskt endån bli roligt att passa han fast jag endån inte kan rida han.
Han är endån så mysig att ta han om för han är så snäll, så det ska bli super roligt.
Men vi hörs puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback