FALSTERBO

idag var jag på falstebo med fanny , super duper kul.
Köpte inte så mycket men köpte det jag behövde. Behöver bara ett par chaps och ett schabrak.
jag tittade på ett par chaps lika dana som fanny hade men vi provade två olika och dom ena va för små och 
dom andra för stora så dom chapsen kan man stryka... strunt i det.
 
 
Men vi kom dit vid halv 1 , vi gick ju in gratis för vi hade gratis biljetter. Vi fick biljetter av en av pappas kompisar
som jobbar på KRAFT.
Men jag köpte 
Gina pice, gina ridstrumpor, HV POLO ridstrumpor, catago grimma, diamant ridskärp & hunter gummistövlar svarta.
Är super nöjd med mitt köp blev sjukt nöjd. 
Men på efter middagen så va det louise min tränare eller som jag blev tränad en gång i veckan innan och nu lite 
då och då.
Hon skulle hoppa hunting och det gick så bra så det blev en 2:A plats. 
Hon är så jädrans duktig och har en sån kontroll över hästen. Men imorgon kommer jag att lägga upp allt på bilder
plus när jag var i danmark och shoppade där.
Så det kommer imorgon i bilder eller i video. 
Kan tyvärr inte lägga upp det idag då min taklampa har gått sönder och om det ska bli klara bilder så får det vara 
ljust i rummet så det blir bra. Så jag ornar bilderna eller videon imorgon.
puss vi hörs imorgon :)
 
ponnyn i mina drömmar... Zack
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback