Förlåt för jag inte bloggat ...

Hej hej, förlåt för jag ute bloggat men har inte haft tid och orkat.
Men igår hoppade jag och det gick super bra hoppade bana på 60-70 och ibland något mindre. Men det gick super bra vi hade också en omhoppning och Zack är verkligen bäst på omhoppning rundar lixom hinder stöden haha bby.

Men idag red jag ut med Nina vi red på flygfältet och bara öste där och hade allmänt super kul.
Och hästarna kom brevid varandra trodde dom det va tävling och då jädra blev det fart i dom haha.
Men då förstår man att dom tycker det är roligt så imorgon blir det uteritt imon igen med Nina och vi ska rida där vi red idag :-D längtar !

Efter jag ridit Zack så red jag comet Hannah är just nu i Åhus. Och hon frågade om jag ville passa han hela veckan men jag ska också iväg hela denna veckan. Silken otur :(( men ska passa han V.33 tror jag det var.
Men red lite dressyr i paddocken men han och i slutet tog jag ett 50 hinder.
Efter det skrittade jag och Filippa & Nina ut lite utanför hea.

En heldag i stallet verkligen, älskar sånna dagar så in i bomben.
Kommer ett till inlägg om imorgon , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback