MIN HELG SCHEMA ÄR PROPP FULL, KAN JAG LOVA...

fredag- va med min underbara CLARA , som jag saknat så grymt mycket.
Vi ska till sköarna och bada och sola sedan ska vi bara mysa och kanske tar några bilder.
Tror Zack får vila igen då väderet är väldigt varm och kvavt så kanske rider på kvällen om jag hinner.
Då jag ska till hamnen och äta kvällsmat där. får väl se om tiden hinner med.
 
Lördag- Rider dressyr i paddocken eller så rider jag markarbete får väl se men kommer nog rida vid förmiddagen.
sedan på kvällen ska jag hem till ella och fira hennes födelsedag och bara mysa och ha det gött.
åker sedan hem på kvällen då hon fyller år på söndagen.
 
Söndag- jag rider Zack på morgonen ganska tidigt för kl halv 1 ska jag iväg till ystad . Spännande.
Rider nog ett hårt dressyr pass. så jag verkligen jobbar han till tårna upp i hela kroppen.
 
ser ifram denna helgen något enorm super kul och sjukt taggad. kommer bli bästa helgen , puss
det var ett tag sedan på bilden va jag 6 år och nu är jag 13 år se skillnad.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback