mitt ridpass idag.

Idag red jag ut i början av passet red omkring stallet och in om skogen och tog skogen en gång.
Så härligt, sedan red jag upp till paddocken  och jobbade han.
Han gick super bra , får låna just nu ett par gummi tyglar av fanny ist för mina hårda och klumpiga som man
inte får något grepp i . 
Och dom är sjukt bra för man får grepp i dom odh lättare att få ner han.
Så ska ta och köpa ett par sådana.
Men annars gick det super jossan hängde med till stallet så det var mysigt.
min lilla jossi ♥älskade vän som betyder sjukt mycket för mig , älskar verkligen henne min bästii !
 
vi hörs imon hinner inte lägga upp vad jag köpt tiden har runnit iväg snabbt idag hela dagen kom med en 
fart , men ska årna det imon åt er, puss :*'
 
en bild på mig och zack för typ hundra miljoner år sedan , hahahah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback