RIDLÄGERET 2013 BÄST!

tjeeena, nu är jag jag äntligen hemma. Men saknar faktiskt det redan.
Det var så fett awesome, som jag sa att det skulle bli . 
Kommer köra en sammanfattning om alla dagar nu .
 
SÖNDAG:
vi kom dit kl 6 fixade allt sedan red vi ut heabacks rundan. riktigt roligt men 
tilda och nicolina trillade av och tilda trillade av på sitt knä så hon har inte ridit på hela veckan :(
Efter det på kvällen så sjöng vi och pratade och bara lärde känna varandra och bara hade roligt :D
alla är inte med på bilden , tyvärr...
MÅNDAG: Vi hade hoppträning på förmiddagen , då gick det superbra Zack han va framåt och ville hoppa 
högt vi hoppade bana på 70-80 cm. Så det fick grymt. Thea fick någon bild ska se om hon kan skicka dom 
till mig eller något. 
Men det var nog den bästa hoppträningen jag och Zack gjort. 
TISDAG:
Vi hade sits träning på förmiddagen och då hade jag och josefin ulla och så longerade vi så satt en uppe
på ulla och tränade sin sitts. 
Efter det red vi upp till andra stallet och red dressyr och hoppade igenom banan till fredag.
på kvällen då red vi till ån med ponnyerna och häst och vagn . vilket va super mysigt!
ONSDAG: 
vi åkte med 5 ponnyer till längtande havet och badade med dom , Zack han älskade verkligen det.
för när man öste i vattnet med han då stannade han upp och började bocka hahah.
Något jag verkligen måste göra om det var riktigt roligt! jag och zack längst till höger.
TORSDAG:
vi red till tågarp rf och hoppade terräng , så grymt roligt. 
Red i vattnet och hoppade stockar osv. fick tyvärr ingen bild på det ...
men det va grymt roligt och längtar till nästa gång jag ska hoppa terräng.
FREDAG:
sista dagen på ridlägeret. men en av dom bästa då det va tävling. Jag kom 2 a med en super bra runda med 30 sek. vilket jag är väldigt nöjd med då jag aldrig blir plaserad vilket jag blev idag och 2 a. 
Är riktigt nöjd!!!
 
puss kommer fler inlägg sen måste packa till danmark...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback