tjena mitt bena.

hur är det? jo det är fint.
 
Haha nä men idag har det varit strålande sol och vid eftermiddags började stor regna från himmeln.
Asså det bara stormade ner sjukt mycket regn. och någon blizt här och var.
Men som tur red jag innan det började regna. 
Jag och thea red ut en liten stund, först på flygfältet och tog där en galopp och bara öste sedan skrittade vi
till hopphagen och tog något varv i galopp och trav.
sedan red vi tillbaka. När vi kom tillbaka snackade vi och hade sjukt kul. 
 
 
Jag passar ju comet just nu och han har typ ett sår i sin hov så ska ta ett sår spej på hans fram hovar.
Så passar han fram till tosdag. Så det är roligt! :D
Men har kollat på film fram tills nu en sjukt rolig film som jag tipsar stort den heter ''ego''.
Och det handlar om en kille som är super snygg och gillar mode.
Man måste vara snygg för att umgås med han, så blir han med i en olycka och blir blind.
Så får han en som ska leda han och så låssas hon att hon är super snygg osv.
Men igentligen är hon inte så jätte snygg i verkligheten.
Så ja , får han tillbaka sin syn och sånt. Asså den är sjukt bra ni måste bara se den.
Tipsar den stort. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hihihi

Är det du på bilden? x)

2013-07-31 @ 18:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback