Betygsnack slant en liten tår.

I skolan idag hade vi betyg snack.
Så i min nationella i svenska så skrev jag att man måste ha en sån kallade "bro " i mellan häst och ryttare.
Annars klarar man ju typ inget och man måste vara ett team.
Och det skrev jag om att jag har kommit så nära Zack att vi är bäst tillsammans och att jag ska sluta rida han osv. Att det ska bli jätte svårt.


Så sa min lärare när hon läste det så sa hon att det faktiskt fall en tår och att hon blev helt tårögd. ( hon rider).
Så fattar ni hur en lärare börjar blir tårögt , förstår ni hur känsligt det är för mig. När min lärare sa det så var jag nära på att STOR GRÅTA. Men jag blev helt glansig i ögonen. Detta är sååå svårt för mig eftersom Zack är min , min bästa Bästavän .
Han och jag livet ut lixom- men någon gång måste det ta slut ... jag , JAG , just jag har gjort beslutet att inte rida han efter sommarlovet då jag blir förstor .


Om jag va 10 cm mindre och vägde 10 kg minde hade jag minst kunnat rida han 2 år till och med.
Men nu är det ju inte så. Kommer börja rida en annan underbar ponny efter sommarlovet tillsammans med en annan som jag är lycklig glad över.


Men som sagt , detta kommer bli riktigt svårt för mig . Så den 18 augusti så kommer han tillbaka till ridskolan.
Vill inte skriva det ordet " TILLBAKA" det är hemskt i mina tankar nu. Den ponnyn, den kärleken, den bästavännen.
Han som alltid kommer ta en hel del i mitt hjärta . ZACK ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback