Dagen igår var riktigt awesome !

Åkte karuseller som jag aldrig trodde att jag skulle åka.
Var igentligen livrädd men åkte endån...
Jag åkte upp skjutet , typ en gunga som gungade ut från ett stup över Liseberg , en som snurra runder , balder & vatten karuseller osv.
Men jag van tyvärr inget hahah.
Men det var super roligt och detta vill jag göra om. Vi hade super kul i bussen på vägen upp sjöng vi gammla låtar som var populära typ 2011. Var super kul för att få tillbaka gammla minnen av låtarna.
Juste jag gick också hotell gasten . Puuuh vad det var hemskt , men asså jag kollade bara upp en antal gånger annars var mina ögon gömda i claras hår , hahah .
Men dom gångerna jag tittade då var det sjukt läskigt. Man gick in i olika rum och ett var riktigt läskigt då hela rummet var jätte varmt och snurrade runt.
Men det var endån roligt på något vis för man skrek så mycket så det igentligen var roligt.

Idag ska jag och Fanny skritta eller Fanny ska gå med kirabo och jag ska rida bredvid. Blir lugnt bara skritt om inte någon sträcka jag rider i förväg och tar någon galopp.
Får se om jag ska hoppträna imorgon då jag har hoppat ganska mycket senaste. Så får se annars tar jag det nästa onsdag, skulle tippa på det.

Snart drar jag till stallet puss ❤

https://cdn2.cdnme.se/3991118/6-3/pic_51addf95ddf2b3172062a9fb.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback