Födelsedagen var bäst

Hej igår var det ju min födelsedag , den var riktigt rolig .
Började dagen med att vakna kl 5 på morgonen suck... Somnade om till kl 8 och då kom dom in med prisenter. Jag blev super glad för alla prisenter och fick det jag behövde som mest så blev super glad.
Underlagen gjorde jag inte så mycket , jag och mamma vi åkte till center syd för att se om dom hade en långklänning åt mig men vi hittade ingen som var till min längd och så vill jag inte klippa i den för det är inte alls snyggt.
Men jag hittade andra saker som jag fick av mamma ett par shorts och ett par jeans.
Efter vi hade köpt det gick vi till en sån nagel sak så beställde vi tid för jag fick det i födelsedags prisent att jag skulle så göra mina naglar. Så vi beställde till imorgon. Så det ska bli spännande.



Igår kväll kom mina kusiner + Ella och Clara till mig för att fira mig.
Jag fick pengar och en vs splash.
Blev super glad för det ville jag oxå ha.
Så min dag blev lyckad .

Ikväll är det gymkhana det vi tränade på i torsdags. Sån rolig gren. Så det ska bli super kul laddad som bara den.
Men nu ska jag och mamma cykla till stranden och bada och sola vi hörs ❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa vad du fick och hur dina naglar blev? Grattis i efterskott!!!

2013-06-08 @ 20:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback