header och design!

halloj!
 
just nu håller tyra på med min header och design, tack tyra ♥
ville bara tipsa om tyras blogg och hennes design och headers.
Hon gör hennes designer och headers verkligen sjukt bra hon är väldigt nogrant och gör olika sårter 
varje gång man vill ha en ny header.
Jag blir alltid världigt nöjd med hennes designer och headers, tycker alla blir lika snygga och dom blir
roliga och fina.
 
Tyras blogg den är sjukt bra hon uppdaterar flitigt och tar super fina bilder. 
Tyra hon gör också sjukt gulliga och roliga videobloggar tillsammans med hennes kompis matilda.
Hon brukar också fota mig lite då och då och göra nya headers. 
Men denna gången vill jag att hon ska göra om header och design. Så typ hela bloggen kommer bli 
ny eller frächare med lite nytt.
Får väl se vad det blir jag är lika spännd som jag brukar. Men tack så mycket tyra för du tar din tid och fixar min blogg och att du fotar mig och Zack ♥
Haha men hennes blogg heter.
 
www.tyrz.blogg.se
 

Kommentarer
Postat av: Tyra

awe, vilket gulligt litet inlägg :') <3

2013-06-10 @ 21:39:31 / URL: http://tyrz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback