Imon händer det många saker.

kl 11 ska jag åka och tabort mina lösnaglar , yeyeyyeeyye har längtat för när man sitter framför datan 
med dom så ska man trycka på en bokstav och då blir det ibland den bokstaven som är åvanför.
fett störigt. Så imorgon ska dom bort :D
 
Efter det ska jag åka till helsingborg en hemlis.... som ni antagligen kommer få veta imorgon eller en annan dag.
Och kl 5 imorgon ska jag åka till stallet för att lägga in alla mina saker i husvagnen och bara chilla.
Sedan kl 6 börjar hela ridlägeret och då ska vi börja med en uteritt. 
Super härligt!
 
Jag har shoppat en del . Så jag kommer fota allt och så kommer det komma shopping inlägg när jag är
på ridläger så ni har något att läsa.
Ska se om jag kan fixa något tidinställt och sånt suger på det men kan se vad jag kan fixa åt er. puss ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback