Mån,tis,ons,tors,fre,lör&sön

Hej ,
Förlåt för jag inte har bloggat, men det är såhära att jag inte har haft tid att blogga för jag har velat njuta av sommarlovet.
Men nu gör jag det.

Måndag:
Då hade jag hoppträning och det gick super bra. Han lyssnade perfekt!
Sen i slutet så skulle jag hoppa en kombination så va jag ej lika mycket ben så han stannade och jag flög av , haha!
Men efter det blev jag mer bestämd och då va det fart i han och vi hoppade bättre.

Tisdag: jag red ut

Onsdag: vi slutade i skolan och det va verkligen hemskt ! Att bara lämna min underbara klass. Som jag bara älskar.
Vid 6 åkte jag hem till Melker med kompisar , vi skulle va där hela kvällen och sova där tills torsdag.

Torsdag: vaknade stack hem , då skulle jag skynda mig att fixa mig och sen stack jag och hela klassen till lazerdome och gjorde det och en till sumobrotrning och tjuren. Och det va sjukt kul.

Fredag: skrittade ut med Fanny<3

Lördag: sovde över med Ella och sen red jag dressyr gick super han lyssnade perfa.

Söndag: ska till centan med Ella och Fanny . Sen blir det uteritt med F .
Puss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback