Mina veckor fram över!

V.27 - RIDLÄGER ! Höjdpunkten verkligen !
Rida till tågarp hoppa terräng, rida ut härliga ridturer, hoppträningar, dressyr träningar & ha så awesome !!!

28- en riktigt slappe vecka. Mycket uteritter med Zack och rida lugna dressyr pass. Jag och min familj kanske drar till Göteborg några dagar.

29- jag ska med min kompis Clara till hennes stuga en hel vecka. Längtar längtar längtar !!!! Kommer bli riktigt roligt, vi ska till en festival och shoppa kommer bli nice !
Nina kommer även rida Zack, tack snälla du ❤

30- kommer jag ägna hela dagarna i stallet med världens bästa ponny. då är det bara 3 veckor kvar tillsammans .... Hemskt !
Men veckan kommer endån bli bäst! ❤

Detta kommer jag göra och säkert mycket mer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback