Sånt minne jag aldrig glömmer .

Haha , mina kompisar eller rättare sagt bästavänner dom tvingade upp mig i balder. Sist jag åkte balder så råkade jag slå i mina tänder i den mojsen så efter det har jag aldrig åkt den.
Men denna gången tänkte jag 4 år äldre det klarar jag .
Och ja det gjorde jag åkte den minst 5 gånger haha. Tyckte den var riktigt roligt men den första baken va 70 grader och det tyckte jag var sjukt läskigt så varje gång jag blev rädd slog jag Andreas ...
Haha snäll ? Nä.
Men den var rolig tillslut, denna bilden togs första gången jag åkte balder efter 4 år . Min min ser ganska rädd ut haha.
Medans dom andra skrattar.

Gud vad jag älskar dom på bilden så enormt mycket . Dom sa också när vi åkte släng gungan att jag var helt rädd ut min . Jag kan säga att jag var livrädd och att jag hålde mig fast i maskinen inte i spännet utan hela stolen typ i dom sakerna som är stöd hahah .
Min kompis som stog och kolla bara stog och skratta och mina kompisar bredvid började stor skratta.
Tänkt vad roligt det är att åka läskiga karuseller med mig hahah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback