Boden

Hej ,
Skrev precis ett jätte långt inlägg men såklart försvann det...
Men nu sitter jag här med Julia vi red ut idag till A-L och tillbaka till skogen och tog något skutt . Var riktigt härligt , det var längesedan man red ut med härlig sol som sällskap . Mys.

Ikväll ska jag inte göra så mycket ska träffa Isabelle och Lovisa och kanske någon till mina friends ❤
Vi ska nog bara träffas och snacka.

Imorgon ska jag va hos mina kusiner hela dagen och bara ha det riktigt mysigt , mina små kusiner . Känns som dom är mina riktiga brödrar för dom betyder så grymt mycket för mig .
#love
Sedan på kvällen blir det dressyr träning för Sara hoppas Zack är på bra humör.
Vi ses ikväll puss :-8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback