♥filippa wallin wieloch♥

( filippa ville att jag skulle skriva om henne)
 
Filippa är en helt underbar person som alla gillar.
Hon är så hjälpsam och så grymt snäll. Jag och filippa har känt varandra sedan super små.
Bara jag frågar om hjälp så kommer flippa direkt till mig.
( okej jag suger på sån här haha men.. ) 
Filippa är grym på alla sätt älskar henne så ,mycket ! 
Filippa bara så du vet är du en av dom bästa kompisarna jag har.
Puss på dig :*
 
Tyvärr har jag inte någon bild på datan , men har typ 1000 bilder men aja , haha . 
Får väl kommer någon annan dag :D
hon och hennes fina ponny Cent !
hennes blogg : www.fippson.blogg.se
loveu

Kommentarer
Postat av: fippi

finaste du, jag älskar dig såååå mycket <333333

2013-03-20 @ 19:56:56
Postat av: Anonym

skriv om mig med :D <3
/thäd

2013-03-20 @ 21:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback