Godmorgon

Vaknade precis , ska upp ochta och fixa mig.
Efter gröna kursen så ska jag och Fippi longera Zack. Sedan ikväll ska Fanny och jag sova över vi ska göra en tårta till på sön. För då håller vi i fikan.
( tagga just nu min mobil i huvet)

Igår red jag Barbara dressyr i paddocken. Gick sjukt bra , ibörjan på passet då red jag på en volt och jobbade han och ställde han för att få han mjuk. Och det gick jätte bra,
Sedan vände jag snätt igenom och alla vägar , galopperade på volter och ja allt.
Men det var så kul för Zack lyssnade jätte bra .

Efter det kom thea och Julia in , då galopperade jag och travade bara runt sedan började jag jobba han och sånt.
Och tillslut skrittade jag av.
Det är en av dom bästa passen!
Men nu måste jag äta , puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback