grönt kort , box och allt

grönt korten är klar nu kan jag ut och tävla , ska höra med någon som hoppar b-ponny samma höjd ska hoppa någon helg om vi kan ha sammåk eller så.
fick boxen idag oxå, så kan se om jag kan fixa någon bild på den imorgon.
Imorgon ska jag också träna för bästa fippi vid 5. 
Min vecka ser ut såhär :
 
mån- träning fippi
tis- markarbete paddocken hoppning 
ons- vila , ska klippa mig . men mys i box på kvällen blir det!
tors- tränig dressyr sara
fre-uteritt
lör-uteritt / bommar
sön- uteritt
 
Blir mycket uteritt och dressyr. Bra träning.
Men ska träna lite spanska nu , men vi kan höras imorgon, tyra håller på  med min design! tack ♥
www.tyrz.blogg.se
 
puss hej :*
    
 
mina muppar ♥
zäääääääääääääääääääääääääääg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback