grönt kort del 1 avklarat !

nu är dag 1 avklarat, vi hållde på från kl 9 på morgonen till 3 på eftermiddan.
så det var riktigt drygt men vi har en till dag, imorgon oxå.
idag gjorde vi 3 del prov. jag tyckte det gick bra!
imorgon ska vi nog göra 1-2 delprov till och i slutet göra ett stort prov.
 
efter det så longerade jag och fippi zäg. och det gick jätte bra, tack bästa fippi för du hjälper mig ♥
sedan hade vi longerat i 20-30 min så hoppade jag upp skittade han några varv i paddocken och sammidigt 
så jobbade jag han och ställde han och sånt, och då hjälpte fippi mig ♥
så han fick endån röra på sig och anstränga sig (Y)
imorgon så vilar han för då ska jag på kalas på kvällen hos mina kusiner!
fanny och jag måste också träna lite ikväll tills imorgon.
men fanny kommer om 10 min så måste upp i duschen nu, puss vi hörs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback