liten tid för bloggning!

har fullt upp kan jag säga, 3 nationella denna vecka, på ons , två delprov matte.
Tors två delprov svenska ( missade det sist var sjuk) . Fre två delprov matte.
Engaleska läxa + svenska läxa + spanska läxa. fullt upp + stallet & vänner.
Bloggen får komma i slutet och nu har jag 10 min till att blogga innan familjen annurlunda börjar.
 
idag åkte jag till stallet vid 5 gjorde allting , tog in zäg, fixade han och allt.
Sedan skittade jag och fanny ut en sväng, jätte mysigt. 
Imorgon ska jag se om vi kan rida lite dressyr i paddocken annars rider vi ut.
Efter det fixade jag allt i boxen sedan kom pappi , pussade en godnatt puss båda två sedan stack vi hem.
Kom hem vid 7 tiden. Och gjort spanska läxan till imorgon. Vi hörs bloggish puss :*
my boj is best! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback