trött M

idag har dagen varit fullt upp . Först i skolan NP i matte . gick kanon, var super lätt!!!
Efter det åkte jag till frissan klippte mig och gjorde slingor i mitt hår blev sjukt nöjd.
Dom sa att jag hade för fint hår och så vacket . Att nu skulle vi förstöra mitt hår.
Men sen sa hon att det var bra att jag färgade det för då lyfte min hårbott mer upp eller hur man ska säga.
Men blev super nöjd,
 
man ser inte så bra , kommer någon bättre bild under veckan.
Efter det åkte jag till stallet mockade packade hör tog i gullet.
Så min dag har varit lång men imorgon kommer den oxå bli super duper rolig.
Då är det dressyr träning för bästa sara med fanny och filippa ♥
puss vi hörs :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback