ULLARED del 1

kan börja med att säga tack för en as grym dag igår. var verkligen bäst.
detta köpte jag :
 
köpte denhär sportbh . för 59 :- .
mina som jag har hemma har blivit försmå.
 
 
köpte denna snygga koftan . den är riktigt skön kostar endast 99:-
 
 
Köpte en jb perfym som luktar så gryyyyyyyyymt gott asså , man dör typ.
kostade bara 189:- helt sjukt,
 
 
sedan köpte jag ett lepbalsam från ''i love ... ♥'' som luktar så gott det är med smaken lemons & limes.
Bäst !
 
 
köpte jag två bhar . en vit och en svart. Tyckte det var så bra med dom för det var sån så man kan tabort
banden . så kan man ha dom till en tröja utan band. kostar 59 :- styck.
 
kommer ullared del 2 oxå . måste göra en sak nu . men kommer upp kl 11 :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback