ULLARED del 2

 
ville köpa något till Zacl, så hittade jag detta panbandet. tycker det är jätte fint med den röda färgen som
glittrar. kommer sitta som en smäck på baby . 99 :- 
 
 
denna ur söta lilla väska , som man kan använda till sommaren när man ska ut på stan osv.
kosta bara 79 :-
 
 
köpte denna jätte gulliga blusen. som jag bara älskar , kostar 149 :-
 
  
 
 
köpte dehär coola ridbyxorna för endast 329 :- . Men tycker dom är så fina.
Dom är lite stora i längden och midjan men man växer ju.
 
hoppas ni är nöjda, blev ett inlägg med sakerna för orkade inte göra video.
men jag blev jätte nöjd med allt jag köpte.
Sticker till stallet om ca 2 timmar.
vi rider ut eller dressyr, vi hörs ikväll finisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback