förkyld...

hej hå, här sitter jag och är dö förkyld. Hata hata hata haha nä men jag hatar att vara förkyld.
Jag som har börjat springa nu får vänta änu längre då jag inte får ut och springa.
för det är farligt för hälsan om man är ute och springer och anstränger sig.
Sedan imorgon skulle jag igentligen springa orgentering med skolan för dom som inte fick så bra sist
och ville bättra sig och det ville jag då jag inte fick så högt. Jag var förkyld sist därför och då kände jag att jag kunde kanske fixa något högre poäng men tror det inte hjälper om jag springer igen om jag nu är förkyld...
 
Idag fick Zack vila han har gått ganska hårt dom senaste dagarna, imorgon ska jag rida med snälla matilda haha inte med mig själv utan en annan liten tjej som också har sin foderponny på samma ställe som ja. 
Ska bli super roligt vi ska rida lite markarbete/dressyr först sedan rida ut en sväng. 
tänkte först i dressyren att jag ska verkligen få han mjuk och kämpa så det ryker om mig haha nä men han ska gå på tygen jag bara grar lite lätt i handen. Det ska vi fixa ;).
Men jag ser ifamimot veckan super mycket. dagens outfits är denna:
vita jeans från cubus / svart och vit tröja från hollister / och skärp från h&m.
ska fixa några tidinstälda inlägg nu , puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback