han var duktig idag.

Hej hej, Idag gick passet super bra han var jätte fin. 
Fick ut allt jag kravde av passet, tränade skänkelvikningar gick bra
. Tränade på fattningar i galoppen gick bra. Hans hals och det gick oxå bra. 
Har filmat men får se om jag lägger ut det filmen blev lite konstig då jag filmade typ från marken haha.
Men kanske att den kommer upp. 
 
Imorgon blir det ingen dressyr träning :( men jag ska på student och det är ju också roligt.
För det händer ju bara 1 gång i livet.
Ska dit på kvällen tror jag vet ej haha. 
Nu ikväll har jag bestämt kläder och städat mitt rum lite , men nu ska jag göra lite läxa.
eftersom att jag inte kan göra så mycket imon bara innan studenten så måste avsluta detta 
inlägg nu men vi hörs. puss <3
video bild från  idag kolla som han går :O min prins , min kung , min livskraft ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback