Ingen rubrik .

Idag så red jag ju med matilda vi kom till stallet kl halv 5, men börja rida kl 6. 
Ariel hon var jätte svår men tillslut gick det.
Vi red ut först upp till annlouise och då snackade jag med henne en liten stund om en sak sedan red vi till skogen
och red där 3 gånger.Efter det red vi upp till paddocken så red jag bara lite typ dressyr vet ej.
Zack har blivit lite hård i nacken så hannah hjälpe mig och gav mig jätte bra tips. 
Så såklart går han ner och fint.
 
Imorgon ska jag kanske rida med thät om hon ville eller virre skulle vila hoppas hon vill rida.
Men vi ska nog rida dressyr så ska jag tänka på dom tipsen hannah gav mig så ska vi se att det går.
Nu är det bara 10 dagar tills jag blir 13 år alltså tonåring. tjoho!
Kommer bli så roligt, och hoppas att jag får fina prisenter :D
Men nu ska jag träna på den dumma webbmagistern ... :(
puss bebes!
gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback