några veckor kvar till skolavslutningen.

Såååå roligt bara 3 1/2 vecka kvar sen slutar vi i skolan eller iallafall i 6an. 
Jag bara längtar. Men alla dom 3 veckorna är inte hela förutom 1.
Men på Fredag då är det fotbollsturnering som min klass ska vara med på . Super kul, min klass ska vara fruktsallad och jag blev ett hallon. Så får bli rosa kläder som jag ska ha på mig. 
Vi ska cykla dit och ja jag har ingen hjälm och det måste man ha så jag får ha min ridhjälm...
 
Men nästa vecka på tisdagen då ska jag till tålvåker och hälsa på min nya klass. Ska bli super roligt att träffa dom tjejerna i klassen verkar vara helt underbara, som tur. Men min andra halva som tur kommer gå i min klass. 
Sen den 3 juni då ska alla i min skola 6 orna till Liseberg , så grymt roligt kommer bli fett. Samma vecka då är vi lediga den 6 juni och min födelsedag den 7 juni. längtar!
Sen helg och när vi kommer tillbaka till skolan på onsdagen då slutar vi , åhh vad jag längtar.
Så stå ut dom sista veckorna ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback